Форуми. Реєстрація на форумах
На форумі є адміністратори (власники форуму- створюють категорії, розділи та підрозділи форуму, можуть видаляти та коригувати повідомлення додавати та видаляти користувачів, встановлювати права для них, переводити в групу або давати привілеї) та модератори (обслуговуючий персонал, який стежить за виконанням установлених правил і порядку). Форуми можуть бути присвячені програмному забезпеченню, автомобілям, футбольній команді і т. д.
На форумах може застосовуватися надзвичайно гнучке розмежування доступу до повідомлень. Так, на одних форумах створення нових повідомлень доступні будь-яким випадковим відвідувачам, на інших — необхідна попередня реєстрація (найбільш поширений варіант) — ці та інші форуми називають відкритими. Застосовується і змішаний варіант — коли деякі теми можуть бути доступні до запису всіх відвідувачів, а інші — тільки зареєстрованим учасникам. Крім відкритих, існують закриті форуми, доступ до яких визначається персонально для кожного учасника адміністраторами форуму. На практиці також нерідко зустрічається варіант, коли деякі розділи форуму загальнодоступні, а решта доступна тільки вузькому колу учасників.
- У темі форуму є дописи від відвідувачій які називаються тредом (топіком)
- Порушення теми або вихід за її межі називають офтопік.
- Надсилання однакових повідомлень називають флуд.
- Недопустимі слова чи образи на форумі називають флейм.
- Особи, які цілеспімовано провокують конфлікти називаються тролі.
- Заборона, покарання за порушення на форумі називають баном. Порушника забанюють.
Форуми можуть бути присвячені програмному забезпеченню, автомобілям, футбольній команді тощо. Відразу слід зауважити: межа між форумом і чатом досить нечітка. І багато програм (а також і довідників) часто поєднують ці поняття. Будемо відрізняти форум від чату, вважаючи, що в чаті обмін повідомленнями відбувається буквально миттєво. На форумі процес обміну повідомленнями може бути розтягнутим у часі та тривати навіть місяцями, роками. Увесь цей час матеріали форуму залишаються доступними. Робота форуму полягає у створенні тем у розділах з можливістю обговорення всередині цих тем. Окремо взята тема, по суті, являє собою тематичну гостьову книгу. Найпоширеніша структура веб-форуму: розділи → теми → повідомлення.
Ознайомлення з веб-форумом (демонстрація)
Розглянемо роботу з форумом на сайті Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (http://hoippo.km.ua/).
1. Увійшовши на сайт, клацаємо пункт Форум.
Ми маємо можливість спостерігати за повідомленнями цього форуму. Проте ми не зможемо додати своє повідомлення, доки не зареєструємося на форумі чи на сайті в цілому
Для реєстрації знаходимо на сайті пункт Реєстрація.
У вікні, що з’явиться, необхідно заповнити форму і натиснути ОК. Отримуємо інформацію про успішну реєстрацію аканту на сайті та пропозицію заповнити ще одну форму. Необхідно заповнити форму і натиснути ОК. Результатом правильного виконання всіх пунктів буде повідомлення «Реєстрація успішно завершена».
Тепер ми маємо змогу давати відповіді на повідомлення та відповідно вносити свої повідомлення за допомогою кнопок:
IV. Формування вмінь
Виконання практичного завдання
Інструктивна картка
1. Створити новий документ у текстовому процесорі Microsoft Word. Для всіх пунктів практичної роботи створювати відповідні скріншоти та зберігати їх у текстовому документі.
2. Використовуючи пошукові системи чи відомі сайти, знайти Інтернет-ресурс з можливістю участі у форумі на спортивну тематику.
3. Повідомити вчителя про результати пошуку. Адресу форуму записати в текстовий документ.
4. Після дозволу вчителя зареєструватися для участі у форумі (створити та зберегти відповідні скріншоти).
5. Додати повідомлення на форум, продемонструвати результат роботи вчителю (створити та зберегти відповідні скріншоти).
6. Коректно вийти з форуму, завершити роботу з браузером.
7. Зберегти текстовий документ (С:Ваша папка\ПР Форум.doc).
V. Узагальнення знань, умінь
Бліцопитування
1. Що треба зробити, щоб взяти участь у обговореннях на форумі?
2. Які обов’язкові пункти реєстрації?
3. Які повноваження можуть бути в учасників форуму?
VI. Підбиття підсумків уроку
Коментоване оцінювання роботи учнів на уроці.
VII. Домашнє завдання
ІІІ. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Немає коментарів:
Дописати коментар