вівторок, 5 квітня 2016 р.

Форуми. Реєстрація та участь у обговореннях

Форуми. Реєстрація на форумах
У загальному понятті форум — це широкі представницькі збори — з’їзд, конференція, конгрес. Інтернет-форум (надалі форум) — це Інтернет-ресурс, популярний вид спілкування в Інтернеті. На форумі створюються теми для спілкування. Усі, кого цікавить певна інформація, можуть зручно й швидко переглянути її на форумі. На форумі є адміністратори (власники форуму) та модератори (обслуговуючий персонал, який стежить за виконанням установлених правил і порядку).
На форумі є адміністратори (власники форуму- створюють категорії, розділи та підрозділи форуму, можуть видаляти та коригувати повідомлення додавати та видаляти користувачів, встановлювати права для них, переводити в групу або давати привілеї) та модератори (обслуговуючий персонал, який стежить за виконанням установлених правил і порядку). Форуми можуть бути присвячені програмному забезпеченню, автомобілям, футбольній команді і т. д.

          На форумах може застосовуватися надзвичайно гнучке розмежування доступу до повідомлень.  Так, на одних форумах створення нових повідомлень доступні будь-яким випадковим відвідувачам, на інших — необхідна попередня реєстрація (найбільш поширений варіант) — ці та інші форуми називають відкритими. Застосовується і змішаний варіант — коли деякі теми можуть бути доступні до запису всіх відвідувачів, а інші — тільки зареєстрованим учасникам. Крім відкритих, існують закриті форуми, доступ до яких визначається персонально для кожного учасника адміністраторами форуму. На практиці також нерідко зустрічається варіант, коли деякі розділи форуму загальнодоступні, а решта доступна тільки вузькому колу учасників.
  • У темі форуму є дописи від відвідувачій які називаються тредом (топіком)
  •  Порушення теми або вихід за її межі називають офтопік.
  • Надсилання однакових повідомлень називають флуд.
  • Недопустимі слова чи образи на форумі називають флейм.
  • Особи, які цілеспімовано провокують конфлікти називаються тролі.
  • Заборона, покарання за порушення на форумі називають баном. Порушника забанюють.

          Форуми можуть бути присвячені програмному забезпеченню, автомобілям, футбольній команді тощо. Відразу слід зауважити: межа між форумом і чатом досить нечітка. І багато програм (а також і довідників) часто поєднують ці поняття. Будемо відрізняти форум від чату, вважаючи, що в чаті обмін повідомленнями відбувається буквально миттєво. На форумі процес обміну повідомленнями може бути розтягнутим у часі та тривати навіть місяцями, роками. Увесь цей час матеріали форуму залишаються доступними. Робота форуму полягає у створенні тем у розділах з можливістю обговорення всередині цих тем. Окремо взята тема, по суті, являє собою тематичну гостьову книгу. Найпоширеніша структура веб-форуму: розділи теми повідомлення.
         Найчастіше повідомлення несуть інформацію за схемою «автор-тема-зміст-дата/час». Повідомлення та всі відповіді на нього створюють гілку (тему, тред, трєд, топік, топ). Відхилення від початкової теми обговорення часто заборонене правилами поведінки на форумі. За дотриманням правил слідкують модератори та адміністратори — учасники, наділені можливістю редагувати, переміщувати та видаляти чужі повідомлення у визначеному розділі чи темі, а також контролювати доступ до них інших учасників. На форумах може застосовуватися надзвичайно гнучке розмежування доступу до повідомлень. Так, на одних форумах створення нових повідомлень доступні будь-яким випадковим відвідувачам, на інших — необхідна попередня реєстрація (найбільш поширений варіант) — ці та інші форуми називають відкритими. Застосовується і змішаний варіант — коли деякі теми можуть бути доступні до запису всім відвідувачам, а інші — тільки зареєстрованим учасникам. Крім відкритих, існують закриті форуми, доступ до яких визначається персонально для кожного учасника адміністраторами форуму. На практиці також нерідко зустрічається варіант, коли деякі розділи форуму загальнодоступні, а решта доступна тільки вузькому колу учасників. Виконання комплексу вправ для зняття м’язового напруження. (Варіант 2)
Ознайомлення з веб-форумом (демонстрація)
Розглянемо роботу з форумом на сайті Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (http://hoippo.km.ua/).
1.        Увійшовши на сайт, клацаємо пункт Форум.
Необхідно вибрати розділ форуму, що нас цікавить (вибір зазвичай проводиться за темою). Для прикладу виберемо Створення сайтів, публікація, супровід, а далі Сайти освітньої спрямованості.
Ми маємо можливість спостерігати за повідомленнями цього форуму. Проте ми не зможемо додати своє повідомлення, доки не зареєструємося на форумі чи на сайті в цілому
Для реєстрації знаходимо на сайті пункт Реєстрація.
У вікні, що з’явиться, необхідно заповнити форму і натиснути ОК. Отримуємо інформацію про успішну реєстрацію аканту на сайті та пропозицію заповнити ще одну форму. Необхідно заповнити форму і натиснути ОК. Результатом правильного виконання всіх пунктів буде повідомлення «Реєстрація успішно завершена».
 Тепер ми маємо змогу давати відповіді на повідомлення та відповідно вносити свої повідомлення за допомогою кнопок:
IV. Формування вмінь
Виконання практичного завдання
Інструктивна картка
1. Створити новий документ у текстовому процесорі Microsoft Word. Для всіх пунктів практичної роботи створювати відповідні скріншоти та зберігати їх у текстовому документі.
2. Використовуючи пошукові системи чи відомі сайти, знайти Інтернет-ресурс з можливістю участі у форумі на спортивну тематику.
3. Повідомити вчителя про результати пошуку. Адресу форуму записати в текстовий документ.
4. Після дозволу вчителя зареєструватися для участі у форумі (створити та зберегти відповідні скріншоти).
5. Додати повідомлення на форум, продемонструвати результат роботи вчителю (створити та зберегти відповідні скріншоти).
6. Коректно вийти з форуму, завершити роботу з браузером.
7. Зберегти текстовий документ (С:Ваша папка\ПР Форум.doc).
V. Узагальнення знань, умінь
Бліцопитування
1. Що треба зробити, щоб взяти участь у обговореннях на форумі?
2. Які обов’язкові пункти реєстрації?
3. Які повноваження можуть бути в учасників форуму?
VI. Підбиття підсумків уроку
Коментоване оцінювання роботи учнів на уроці.
VII. Домашнє завдання

ІІІ. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу


Немає коментарів:

Дописати коментар